Blog

20 października 2019

Reklama bez reklamy, czyli trudny marketing kancelarii adwokackiej

Marketing kancelarii adwokackiej brzmi jak oksymoron? Niezupełnie. Prawdą jest, że usługi adwokackie trudno jest promować z uwagi na zakaz reklamy przewidziany w paragrafie 23 Kodeksu etyki adwokackiej. Z tego względu tak ważne jest odróżnienie „reklamy” od „dozwolonej informacji”, której zręcznie wykorzystanie może przysporzyć kancelarii wzrostu liczby klientów. Wracając do problematyki zakazu reklamy to ma on […]

Read More
14 października 2019

Fanpage kancelarii – jak go prowadzić?

Fanpage kancelarii jako sposób dotarcia do klientów – prawda czy fałsz? Nie ulega wątpliwości, że media społecznościowe, w tym cieszący się największą ppularnością Facebook, jako cel nadrzędny wybrały budowanie społeczności, a nie sieci kontaktów biznesowych. Jednak nie można lekceważyć marketingowej roli portalu. Nie bez powodu rzesze prawników rzuciło się szturmem do tworzenia swoich fanpagów. Pytanie, […]

Read More
11 października 2019

Automatyczne rozliczanie z klientem kancelarii. Jak i dlaczego to robić?

Rozliczanie z klientem to rutynowe działanie w każdej firmie. Na zasady rozliczeń w kancelarii prawnej wpływa jednak wiele zmiennych, przez co każda ze spraw wymaga indywidualnego traktowania. Czas poświęcany na własnoręczne przygotowywanie rozliczeń mógłby zostać zaoszczędzony i wykorzystany na rzeczową pracę prawnika. W tym celu warto wprowadzić automatyczne rozliczanie z klientem. Jak to zrobić w […]

Read More
10 października 2019

Zarządzanie kancelarią prawną. Generowanie raportów prostsze niż myślisz!

Obliczanie przychodów kancelarii prawnej to niezbędny element jej prowadzenia. Nieustanne trzymanie ręki na pulsie pozwoli na bieżąco kontrolować, jak firma prosperuje. Nie musisz robić tego ręcznie, skrupulatnie podliczając każdego miesiąca, jak wygląda sytuacja. Program do zarządzania kancelarią prawną pozwoli ci automatycznie generować raporty, dzięki którym w prosty i szybki sposób uzyskasz finansowy obraz swojej firmy. […]

Read More
8 października 2019

Skuteczne metody usprawniania komunikacji z klientem kancelarii

Komunikacja z klientem kluczem do sukcesu firmy Kancelaria prawna, jak każda inna firma, by odnieść sukces na rynku potrzebuje dwóch, głównych czynników – świadczenia usług najwyższej jakości oraz doskonałej komunikacji z klientem. Rewolucja technologiczna, która dokonuje się od wielu lat, pozwala dobrać coraz skuteczniejsze narzędzia usprawniania procesu komunikacji. Skupmy się więc na kilku z nich. […]

Read More
29 września 2019

Komunikacja z klientem kancelarii jako ważny czynnik strategii marketingowej

Komunikacja z klientem kancelarii jako czynnik powodzenia działalności firmy Komunikacja z klientem to podstawowy, a wręcz najistotniejszy czynnik gwarantujący powodzenie działalności kancelarii. Usługi prawnicze wymagają bowiem stałego kontaktu z klientem, niezależnie od tego czy jest nim osoba fizyczna czy firma. Do historii przeszły czasy, w których zawodowi pełnomocnicy nie musieli martwić się o klientów. Dziś […]

Read More
23 września 2019

Pozyskiwanie klientów kancelarii – najczęściej stosowane metody

Pozyskiwanie klientów kancelarii za pomocą Facebooka Od chwili gdy Marc Zuckerberg uruchomił swój projekt minęło prawie 15 lat. Narzędzie, przeznaczone początkowo dla studentów i uczniów szkół średnich, stało się potężnym medium społecznościowym, którego zasięg i wielkość doceniają nie tylko pojedynczy użytkownicy umieszczający prywatne posty, ale także specjaliści od marketingu, skutecznie wykorzystując udostępniane narzędzia do  przyciągania […]

Read More
19 września 2019

Jak optymalizować koszty spotkań z klientami?

Spotkanie z klientem naszej kancelarii… … jest podstawową formą kontaktu oraz fundamentem w budowaniu efektywnej relacji pomiędzy prawnikiem i klientem. Niezależnie od branży i rodzaju dostarczanej usługi, spotkania biznesowa są codziennością w życiu każdego przedsiębiorstwa. W zależności od charakteru pracownicy w różny sposób podchodzą do spotkań z klientem. Z jednej strony, mamy świadomość, że jest to […]

Read More
19 września 2019

Jak usprawnić zarządzanie dokumentami w kancelarii?

Ogrom dokumentów i powiązanych z nimi ludźmi… … od zawsze był dużym problemem dla ludzi pracujących w szczególności w kancelariach. Każdy nowy klient, transakcja lub przyjęcie prowadzenia nowej sprawy owocuje powstawaniu stosu dokumentacji, którą trzeba zarządzać. Nie można sobie pozwolić na żadne odchyłki, bo jakakolwiek nieprawidłowość może obrócić się przeciwko nam, a także naszemu klientowi.  Początek współpracy […]

Read More
11 września 2019

Naruszenie ochrony danych – obowiązki administratora

Naruszenie ochrony danych osobowych wymaga podjęcia przez administratora określonych kroków, aby jak najszybciej zminimalizować ryzyko negatywnych skutków zdarzenia i w razie potrzeby im zaradzić. UODO opublikował przewodnik po całym procesie. Przyjrzyjmy się mu bliżej. Naruszenie ochrony danych – definicja Zacytujmy fragment rozporządzenia definiujący pojęcie naruszenia. „Naruszenie bezpieczeństwa prowadzące do przypadkowego lub niezgodnego z prawem zniszczenia, […]

Read More